Ecemakst Gltn_26 bende perşembe veya cuma gitmeyi düşünüyorum. 36 haftaya girmiş olacağım sanırım gidişatla ilgili kesin bir bilgi verilir
ozlemeslemgoktug Ecemakst bence kilosu gayet iyi normal doğum içinde normal doğum yapanların bebekleri iki kilo doğmuyor sonuçta sezeryan diye düşünmeyin lütfen zaten son haftalarda pek kilo alımı olmuyor
Basakparlar Ecemakst 34’te oğlum 3800’dü 38’de doğumda yaptım diyabetim vardı insülin kullanıyordum 4250 doğdu mecburi sezaryen oldu iri bebekleri riske atmamak için sezaryen ile alıyorlar omuzları geniş oldukları için
Ecemakst Basakparlar neredeyse 1 ay gelmiş nasıl o kadar az kilo aldı ki acaba 34e kadar çok hızlı kilo almış
Gltn_26 Ecemakst bende sabırsızlanıyorum gerçekten artık dogum sekli nasıl olcak kaçıncı haftada olcak diye
Havin49_ Ecemakst devlet iyi hastanesine denk gelirsen 4500 a kadar normal yaptırıyor benim oğluma dört kiloyu geçmiş sezeryan yapalım dediler kabul etmedim başka hastaneye gittim 3600 dü kilo normal doğum yaptım
nevanur_srt Ecemakst bende 33 haftayken bebişim 3 kg dedi 2 hafta önden gidiyor dedi gelişimine doğuma kadar kavun karpuz ekmek ve şekerli yiyecekleri yemeyi bırak dedi doktorum 😣bakalım bekliyorum bende doğumu 🥹