benimde 35.hafta cuma gunu gittim hastaneye 3400 görünüyor suan bebek 2 hafta önden gidiyor dedi risk yok bunda ama dogum hakkında bisey demedi haftada bir çağırıyor 30.haftadan beri nstye giriyorum nasil olcak bende bilmiyorum ilk kızım 3100 doğdu 38+5te normal dogum yaptim bunda 4 kilo olursa omuz takılması yaşanabilir dedi doktor