Aysecik ilk zamanlar ben de epiduralli doğum yaparım diyordum. Ama araştırdım ve çoğu doktorun epiduralsiz doğum yapmaya çalıştıklarını gördüm. Neden dersen, sancın gidebiliyor, ıkınmakta zorlanabiliyorsun dolayısıyla doğumu uzatabiliyor hatta engel olabiliyor. Bir diğer nedeni de doğumun ne kadar ilaçsız olursa o kadar iyi.
Ha benim de arkadaşım var epidural yaptıran, çok ta memnun. Ama onun memnun olması bile beni tatmin etmiyor. Ben henüz 25.haftamdayım, doğum yaklaşınca doktora danışıcam. Ama hep diyorum ki inşallah kendi sancımla, kesisiz bir doğum olur..