İyi akşamlar benmde doğum 15 marta denk geliyor ilkim sezeryandi buda sezeryan olacak büyük ihtimal kalp atışıni duyduk ama doktorum progeston verdi açık acikda birşey söylemedi 10gun önce gitmstm 10,gün sonra gel dedi cuma günü gidecem inşallah herşey yolundadır. Sizinkilerde sağlıklı olsun kizlarr