Deletedmom_8793 Kızlar doktora gittiniz mi ne durumdasınız ikinci gebelik olmasına rağmen stresliyim ben
YuvarlanamayanPaanda Deletedmom_8793 1 kez kalbini dinleyeme gittim 22 sinde kontrollüm 4. Olmasına rağmen sitresliyim ben zaman geçmiyor sanki hiç halim yok
visnelicheescake Deletedmom_8793 Evet aşkım ikinci gebelik 4+6 da kese gördüm 5+5 de kesen gelişmiş ve büyümüştü 7+4 de hem bebek hem kalp atışı için gideceğim geç döllenme oldu benim 🥹 içimdeki stres endişe hiç birmiyor ki
vanilya_kokusu_ Deletedmom_8793 benimde ikinci gebelik 🥹ilk gebelikte ki gibi heyecen var tahmini doğum tarihi 14 Mart bakalım 🥹
katlav Tahmini doğum tarihi 15 Mart bugün 9 haftalık oldum. 24 temmuzda(6+4) kalp atışı duymuştum. 26 ağustosa tekrar randevu aldım. Bekliyorum. Ama her şey yolunda mı diye tedirginim.
visnelicheescake Deletedmom_8793 sakin ol kuzum kendimize zehir ediyoruz ama olamıyoruz da hayırlısı olsun inşallah 🩷
Deletedmom_8793 visnelicheescake yarın tam 6+1 olacağız inşallah kalp atışı duyulur şimdiye kadar bir belirtim olmadı başka sadece adet gecikmesi
katlav Deletedmom_8793 ben en son ayın 24ünde gittim. Doktorum 3-4 hafta sonra gel dedi şehir dışındayım acaba başka doktora gitsem mi bu süreçte.
meralkcblt Deletedmom_8793 21inde görcez inşallah da eşim yemek yaptı eti düdüklüde kavurup sonra 20 dakka pişirmiş bana tattırdı o kadar sertti ki hemen ağzımda çıkarıp baktım içine kırmızılık yoktu ama et çok sertti küçücük bi lokmasını yuttum bişiy olur mu çok pinpirikliyim valla bişiy olmamıştır dimi ya