visnelicheescake Elifinizz5461 Ben günde 1 şeklinde kullanıyorum düşük tehtidi yada riskim yok önlem amaçlı alıyorum ama yine de teşekkürler içtim az önce riske atmamak adına bir daha ki randevum da soracağım mutlaka bıraktırır diye umud ediyorum
Mervekaram22 visnelicheescake ben gece ağız yoluyla alıyordum yatmadan önce düzenli alırsam bir problem olacağını zannetmiyorum
Talentedmom visnelicheescake canım hiç kullanmadığım için yanlış yönlendirmek istemem istersen prospektüsü varsa bak kullanım şekline yazar mutlaka
Zhrcyl Ben kullandığım zaman doktorum gece yatmadan önce iç dedi gene de yan etkisi oluyor zor bir ilaç
Abs180220 visnelicheescake ilk zamanlarda gece yatmadan içip yatıyordum yan etkilerinden dolayı hiçte bir şey olmaz. Şimdi sabah öğle akşam günde 3 sefer kullanıyorum midem fenalarda.