visnelicheescake Merhaba bende kullanıyorum progestan ilacını ilk zamanlarda ağızdan almıştım etkisi çok fazla oldu baş dönmesi, halsizlik, yorgunluk nerdeyse bayılacak gibi oluyordum daha sonra vajinal yolla kullanmaya başladım doktorumun söylediği şekilde kullanıyorum mesela ben sabah 2 akşam 1 tane kullanıyorum sizde öyle yapın bence doktorunuz nasıl kullanmanızı istediyse o şekilde kullanmaya devam edin.