mavideniz9696
Dilerim o iştahlılığı yaşayabiliriz 🥺
yaa normaldir o zaman heralde bir doktora danışacağım. İster istemez bebek ne kadar kilo alıyor ben böyleyken diye üzülüyorum 😞 zorla yemeye çalışıyorum ama öyle çok iştahlı da olamıyorum. Hep imrenmişimdir canı birşey çeken hamişlere