herseyeragmengulun kızlar selam bugün tam 12 hafta oldu 2 kg almışım çok mu??? doymuyorum sanki psikolojik mi bilemiyorum tabi
Beyzack herseyeragmengulun ben öleyim o zaman hamileliğim ilk ayından itibaren istisnasız her ay 2 kilo aldım😅 herkesin kendince fikri var önemli olan moral bozmamak her şey olacağına varıyor çünkü :)
Elff45 Bende 12. Haftamdayım bir buçuk kg almışım maalesef önceki gebeliğimde 62 den 80 e çıkmıştım Şuan 73 buçuk kiloyum. Zaten 12. Haftadan sonra kilo alınıyor dikkat edilmeli :/
herseyeragmengulun Elff45 71kgden 57ye dusmustum daha once o yuzden temkınlı yaklasıyorum ama yinede almısım🥲
darkbluee herseyeragmengulun boyunuza göre kilonuz çok değilse sıkıntı olmaz ama yine de ilerleyen haftalarda istemeseniz de kilo alacaksınız o yüzden beslenmeye dikkat etmek gerek fazla kilo almak istemiyorsanız
bir_ogretmen mavideniz9696 ben hiç kilo almadım 19. Haftadayım hiç almamak da anormal geldi. 55 kiloyla hamile kalmıştım hala 55 kiloyum 😞
Nimoss herseyeragmengulun çok değil canım çünkü ben de 12 haftalığım 5 kg aldım senin ki hiç bir şey henüz😊
Suyusevmeyensusamuru herseyeragmengulun ilk gebeliğimde 25 haftaya kadar kilo almadım 😂😂😂 ama sonrasında boğazım durmadı +17 devam doğuma uğurladılar ahahah sonrasında insülin çıktı 2 sene geçti hala doğum kilomdayım kızlar lütfen dikkat edin bi yerden sonra boğaz durmuyor 🙏🏼😂🥹
bir_ogretmen mavideniz9696 Dilerim o iştahlılığı yaşayabiliriz 🥺 yaa normaldir o zaman heralde bir doktora danışacağım. İster istemez bebek ne kadar kilo alıyor ben böyleyken diye üzülüyorum 😞 zorla yemeye çalışıyorum ama öyle çok iştahlı da olamıyorum. Hep imrenmişimdir canı birşey çeken hamişlere
Madamebubu herseyeragmengulun lütfen hiç kilo almadım diyip sırıtarak hava atmaya çalışan insanları ciddiye almayın. Bir dönem onlar yüzünden ben de çok kafaya takmıştım. Ben de başlangıçta hızlı kilo aldım sonra yavaşladı. İştahınız varsa sağlıklı şeyler yiyorsanız sorun etmeyin. +30 kiloyla bile vajinal ve sağlıklı doğum yapanlar var. Bu örneği de doktorum verdi. Kadın kadının dostu olsun🌸
bir_ogretmen Madamebubu Ben kilo alamamayı bir problem olarak görüyorum. Bebek ne kadar besleniyor endişesi kaygısı oluyor. Hava atan gerçekten var mı ya 😒
herseyeragmengulun tahamommy Madamebubu valla instagramda falan reelsler oluyor hiç kilo almadan 5-6.aylara gelen insan dusunuyor🥲