Bebissever doğumdan sonra hepsinin bir anda geçmesi mucize birseydi benim için, ve sezeryan sonrası bebeğimle ilgilenmekte çok zorlanmistim eğilip kalkarken, şimdi hareket rahatlığımin olması bana çok iyi geldi. Dediğim gibi herkesin tecrübesi farklı tabiki ama ben çok şükür mutluyum nasip olduğu için 😊