sibell77 cilvelilahmacun o kadar isterim ki hemde çok isterim inanın içim yanıyor dille ne kadar anlatsam az çok az hemde annem kızkardeşim ben zaten yaşamıyorum ki her gördüğümü meleğe benzetmeye çalışmak beni mahfediypr
cilvelilahmacun sibell77 Tamamdir gün içinde halletmeye calisicam buradakiler ortak olursa daha çok ses oluruz
Yenibirannee sibell77 Allah mekanını cennet eylesin 🌸 başınız sağolsun… Allah kimsenin yanına bırakmaz merak etmeyin bu dünyada yâda ahirette
Yenibirannee cilvelilahmacun ortak bir hastag yaparsanız benimde var hesabım paylaşım yaparım seve seve
sibell77 Yenibirannee ahaha1212 ElaEge cilvelilahmacun sizlerin ufak bir kelime yazması bile ne kadar hoş işinizi bırakıp acıya ortak olmanız Rabbim sizleri evlatlarınıza bagıslasın (amin ecmain) insan destek gördükçe güçleniyor ne yazık ki bizim çevremiz çok yok kimsemiz yok o sebepten sosyal medyadan pek anlamam yanlarına kar kalacak diye çok üzülüyorum
ahaha1212 sibell77 haberi görmüştüm nasıl güzel bir kız demiştim çok üzüldüm acınızı yüreğimde hissettim. Hiç kimsenin ahı kimsede kalmaz üstelik yetim bir kız çocuğu Allah hakkını bırakmasın vicdansızlara sosyal medyada sesiniz duyurun duyuralım bir video çekip konuşun anneniz ya da siz altına ünlü kişilerin hesabını etiket yapın elbet duyulur gülben ergen gibi sessiz kalmayın yanlarına kalmasın köpeklerin
ElaEge sibell77 tekrardan açın bende bursalıyım arkadaslardan rica ederim onlarda paylaşır burdada arkadaslarımız var seve seve destek olurlar 81 ilden size inanıyorum kadın kadının yurdudur okuldaki arkadaslarına da ulaşın gelişmeleride içeren her şeyi anlattıgınız bi yazı olsun bir de resim başlatalım bir an önce
Mrvsmt2502 sibell77 kimsenin ahı yerde kalmaz bugün deüil ama yarın kesin Allah ın adaleti şaşmaz… melek gibi güzelmiş kardeşiniz dualarım sizinle
cilvelilahmacun sibell77 Bi arkadaşım var çok olmasada takipçi sayısı iyi onunla konuştum o bi hastag açmaya çalışacak yapınca haber vericem size inşallah
Myyfamily sibell77 az uz farketmez hepimiz paylasirsak herbirimizden bir iki onlardan bir iki derken çoğalırız Allah’ın izni ile,mekanı cennet olsun adı gibi yüzü de melek kardeşimizin,sebep olanların yanına kâr kalmasın destek olurum bende
sibell77 Mrvsmt2502 cilvelilahmacun işte ne diyip nasıl koyablitim kızlar bana akıl verin herkes tutturmuş Allah öyle yazmış oldu evet çok şükür kaza ve kadere iman diye bir şey var bunun elhamdülillah bilirim ama bu kadarı vicdansızlık artık kusurlu raporu var evet kızkardeşim zorla binmedi ama düşünseneze arkandan can var hız yapıyorsun makas ata ata gidiyorsun ve emniyet şeridi sana yasak kullanıyorsun birde ehliyetin yok üstüne bi can hayattan kopuyor ve bas sağlığı dilemiyorsun hepsi geçtim vicdansızlıgı hala devam diz boyu kulüplerde eğleniyorsun
Baklavaseverim sibell77 Çok kötü oldum biz de daha çok yakın bir zamanda yakın bir akrabamızı toprağa verdik motor kazası yüzünden başınız sağolsun şimdi haberi izledim cani Allahından bulsun yüz de yüz hatalıysa bu insanlar neden dışarda ve bu kızlar aklını mı yitirmiş bu adamla hala konuşuyorlar insanlık nereye gidiyor milletimiz neden bu kadar acımasız gerçekten ecel gelince işte her şey bahane akrabamız hız yapmış işe yetişmek için yaya çarpmamak için kırmış yine de çarpmış ama fırlayıp dubalara çarpıp vefat etti yarı yarıya kusurlu çıktılar onun hakkında da yalan yanlış uyduruk şeyler söylendi gerçekten insanlar çok kötü gencecik canlar gidiyor onların derdi tasası başka hiçte suçluluk duymuyorlar
sibell77 Baklavaseverim işte inan ki canımı acıtan şeyde bu gram pişmanlık duymaması baş sağlığı dileme yok tam tersine bizi görünce gülüyor karaktersizler diyor arkadaşlarına bizi gösterip gülüyor yani yiten bir can değilde başka bir şey gibi
Hamdiyevural sibell77 yazdıklarınızı ağlayarak okudum Allah’ım size bıyık sabır versin gerçekten zor afı gibi melek kızmış Rabbim hakkınızı yerde bırakmasın size annene büyük sabır versin giderken de 4 kişiye can vermiş günahsız meleğim ne denir bilemiyorum çok üzgünüm dillerim Allah’tan hem bu Dünya’da hemde diğer dünyada cezasını en ağır şekilde çeksinler o canı vivdansız yaratık ve ailesi sizin kalbinizr ferah versin 🥺🥺
sibell77 Hamdiyevural srzblgn Canimannemm mavideniz9696 minikkurabiyelerinannesi kızlar inanın evet kaza ve kadere iman elhamdülillah ama acımasızlık merhametsizlik yıktı bizi düşünsenize öldürdü bir can gitti evet insan hiç mi üzülmez hiç mi pişman olmaz baş sağlığı dilemez her gördüğünde bizi görüp gülmesi ezik görmesi evet kimsemiz yok 3 kızdık ve annem vardı geçtim hepsini ramazan bayramında öldürüp kurban bayramında kulübe gidemezsin bizi görüp karaktersizler diyemezsin arkadaşlarınla bizi görüp gülemezsin motorla bir can alıp ertesi gün motora binemezsin üstüne manevi tazminat davası açtı avukat bir yerden vuralım onları diye onu ödeyemeyiz diyip durup altına çocuğun araba alınamaz annesi mahkeme salonunda sizde arkamızdan neler demişsiniz diyemez bırakta diyim cani diyim pislikler diyim diyim benim canım gitti yok etli ekmeğim diye severdik aramızda tek okuyan oydu gözümüz gibi baktık ona benim kardeşim yoğun bakımda 6 gün yattı bizi gözleri bir kere göremedi yanında olduğumuz bilemeden öldü bize bağış yapın dediğinde gözleri peki dediler olmaz bağışlamam dedim çünkü mavişimiz di o bizim maviş olarak gitmeliydi Rabbimin yanına kızım hala melek teyzem neden motora bindi neden öldükü diyor ah kızlarım derdimi dinlediniz varya Rabbim evlatlarınıza bağışlasın sizi
srzblgn sibell77 Allah yardımcınız olsun ben de Ankara’nın göbeğinde cuma namazı çıkışı hain bir pusuda şehit edilen Doç. Dr. Sinan Ateş’in yakınıyım. Sizi çok iyi anlıyorum. Bizim de katillerimiz dışarda elini kolunu sallaya sallaya geziyor. Allaj başta anneciğiniz olmak üzere tüm ailenize peygamber sabrı versin. İnşallah caniler en kısa sürede en büyük cezayı alır. He sizin yangınınıza bir damla bile su olur mu bilemem ama cayır cayır yansınlar inşallah
Canimannemm Allah sabır versin en zor acılardan biri evlat kardeş acısı. Benimde 17 yıl önce kız kardeşimi evimizin önünde trafik kazasında feci şekilde kaybettik. Şoför suçlu olmasına rağmen sadece 3 ay hapis yattı ve çıktı annem mahkemede birini öldürmek için cinayete gerek yok trafik kazasında öldürsün dediği için salondan atıldı. Ülkemizde ne adalet nede merhamet denilen şey kalmadı. üstelik şoför minibüs şoförlüğü yaparak günde yüzlerce can taşıyor cani. En azından bir daha araba kullanılmasına izin verilmeseydi. Giden can içi kardeşlerimiz yana yürekler kapanmayan yaralar oluyor. Gün geçiyor hayat devam ediyor ama burnunun ucu daima sızlıyor olsaydi ne olurdu diye. Mahkemece sonuna kadar gidin maddi manevi ne kadar zarar görseler gideni tabiki döndürmez ama onlara zarar vermek bile iyi hissettirir Allah yardımcınız olsun. Allah sabırlar versin ailenize…
mavideniz9696 sibell77 başınız sağ olsun çok çok üzüldüm o kadar büyük bir acı ki sizi asla anlayamam bile Allah sabırlar versin suçlular en ağır şekilde cezalarını çeksin inşallah. Allah çok büyük kimsenin ahini kimsede kalmaz inşallah çok daha beterini kendileri yaşarlar😔🥺
minikkurabiyelerinannesi sibell77 Başınız sağolsun çok güzelmiş adı gibi melek gibiymiş Allah sizlere sabır versin. Diğer arkadaşlara katılıyorum sesinizi durumak için tek çaremiz sosyal medya yoksa ülkede adalet sadece kadın ismi. Birde dikkatimi çekti organlsrını bagslamış bir kaç gün sonra vefat etmiş bilmiyorum tesadüf mü bu şekilde organ bağışında bulunanlar nedense hep 1-2 hafta içinde hayatını kaybediyor 😌
Mrvsmt2502 sibell77 bu yazdıklarını anlatsan yeter canım. Tehdit ediliyoruz destek vermenizi bekliyoruz desen çoğu kişiye hitap eder. 1.5 senedir hâlâ yargılanmadı de