Kızlar sizi çok darlamadan biraz iç dökmek istedim geçen sene Nisan 2024 te bir ramazan bayramında kızkardeşim motor kazasında hayatını kaybetti sürücü arkasında idi. Cumhuriyet başsavcılığında sürücünün yüzdeyüz kusurlu raporu çıktı çünkü bir arabaya çarptı çarptığı araç sahibide çok hızlıydı motor sahibi 7 8 kere makas atarak geldi benim araca çarptı dedi en üzücü olan sürücü olduğu yere düşüyor kızkardeşim resmen çarptıkları aracın üstünden uçarak 30 metre ileri savıruluyor yan taraf Çimen oraya düşmüyorda kaldırıma kafasını vurarak orda bilinci kapanıp ölüyor sonra çarptığı arabanın sahibinin kızı meğer hemşireymiş kızkardeşim kalp masajı yapıyor ve hayata döndürüyor anında yoğun bakıma alıyorlar tam 5 günü yoğun bakımda yatıyor motor kullanan kişinin aileside önümüzde yemekler yiyorlar gelip bize size doktor bulalım getirelim dediler sonradan durumunuz varmı parasını karşılayabilir misiniz diyip küçümsediler oğlumda çok kötü dedi meğer ertesi gün taburcu olmuş ifadesi dahi alınmamış evine gönderilmiş kızkardeşim yoğun bakımda çırpınırken çocuk sosyal medya hesabından kardeşimin adı melek melekte bende çok iyiyiz hiç bir sıkıntımız yok diyerek paylaşım yapıyor ve o evinde kızlardeşim yoğun bakımda ters algı yapmaya çalıştı ve 6. Günün sonunda kızlardeşimi kaybettik beyin ölümü gerçekleşti inanın o an dünya durdu yok oldu çünkü 20 yaşında gözlerini kapadı ve mimarlık 3. Sınıf öğrencisiydi bu sene son senesi olacaktı kep törenini dahi göremedik nasip olmadı ciğeriniz söküldü ve bizim kimsemiz yok babam dahi yok annem ve 3 kızkardeşiz ve organlarını bağışlama isteğinde bulunmuştu ölmeden bir kaç gün önce sanki hissetmiş gibi organlarını bağışladık ondan sonra defin işlemleri gerçekleşti ve kazaya sebep olan motor sürücüsü ve ailesi baş sağlığına gelmediler perişan olduk en küçüğümüzdü ve tek okuyanımız oydu baş sağlığına gelmediler gelmedikleri gibi şikayetçi olmayın size para verelim dediler biz tek kuruş almadan şikayetçi olduk zaten bu acıyı ne kapatırdı ki dava görüldü aralık ayında gelmediler daha sonra mart ayına ertelendi dava görüldü ve kazadan bir kaç gün önce kızkardeşime keşke motor kazası yapıp ölsek diye mesajı vardı mahkemeye sunduk Smdi dava eylül atına ertelendi avukatımız manevi tazminat davasıda açtı ama o istedi bu kişi dava zamanına kadar bakın 1.5 sene geçti bir kere başsavcısına gelmedi ve 1 hafta oldu kardeşim öleli tekrar motora bindi kız arkadaşlarıyla motor tepelerinde gezdi bizi görüp karaktersizler diyekerek bagırıyor yanındakiler gösterip kahkahalar atıyor bir şey yapamıyoruz kimsemiz yok çünkü onun arkası sağlam evinde bir sürü silahlar var pompalılar var manevi tazminat davası açtık inanın o parayıfa almayacağız elbet bir yere veririz bağış parada değil gözümüz cezada ama para için vermeyeceğiz diyorlar neden biz teklif ettik alsalardı vermeyeceğiz diyorlar ve babası o çocuğun altına araba aldı suan düşünün ramazan bayramında kıxkardeşimi öldürüyor kurban bayramında kulübe gidip snaplar atıyor kızlarla acımasız biri bizimle alay ediyolar yazmamdaki sebepte hem iç dökmek hem nasıl bir aileye düştük Allah korkuları dahi yok herkes ceza almayacak diyor sizlerden özür dileyerek düşünsenize annem ne halde çocuk ceza almayacak manevi tazminat açtık onu vermekten kaçınıyolarlar üstüne meğer kaskodan ölümlü kaza olduğu için para alınıyormuş avukatımız söyledi şirket onuda vermiyor nerden tutsak herşey elimizde kalıyor öyle psikolojim bozuldu ki evliyim bir kızım var teyzesi öldüğünde 3.5 yalındaydı neden teyzem öldü anne diyip durdu çok etkilendi Smdi 5e girecek hal melek teyzem diyor haberlerde görmüşsünüzdür belki melek Karakaş diye bakabilirsiniz çok canımız yanıyor kızım ayrı ben ayrı annem annemi söylemiyorum bile öyle psikolojisi bozuldu ki tedavi gördü ilaç kullanıyor çünkü aile acımasız çok gaddar ne yapıcam kızlar ben Eylül de ceza davası kesin gene ertelenecek