zgepolat Aycann12 ben artık hangisini takip edeceğimi şaşırdım. Şu ana kadar iyiki erlen almışım dediğim tek şey bebek arabası. Aralıkta ebebekte indirimde 2025 tl idi. Aldık. Sonra 3000 tl yaptılar indirimle 2700e satıyorlar.
Aycann12 zgepolat aynn öle insan şaşırıyor Bebek arabası daha almadım beneto almayı düşünüyorum bakalım