Bende serkilaj oldum 18 haftalıkta sonra narkozu kaldırmadığım için yoğun bakıma çıktım 3 gün yoğun bakımda kaldım sonra eve geldık 5 gün falan kaldım ve tekrar kanamam geldi 3 gün tekrar hastanede yattım şimdi evde istirahat ediyorum ve kanamalarım hala oluyor korkuyorum benm gibi durumu olan var mı