busemmm_ ilk gebeliğimde 21.haftada acil serklaja aldılar. 1 cm açıklık ve hunilesme vardı dikerken, çok dikkat ediyoruz ayağa kalkmiyoruz dedi doktorum. Bir yattım, kontroller hariç doğumda ayağa kalktım 😊 hemşire hanım/bey geliyordu eve iğnelerimi yapmaya. Banyo sürem kısıtlı ve pozisyonu belliydi. Yemek yerden dahi uzun oturur selildeydim. Çok şükür sağlıcakla 37+2 de aldım oğlumu kucağıma 🤲🏻 su an ikinci gebeliğim ve önlem amaçlı serklaj yapıldı, eskiye oranla daha hareketliyim, en azından banyo kısıtlaması yok 😊 inşallah bu bebeğimle de sağlıcakla kavuşuruz 🤲🏻 size de sağlıkla kavuşun diye diliyorum