Gulsen4224 ya şöyle ben perinatolog takipliyim 13 de %70 erkek dedi ve ben sormadan söyledi.Bende kesin gözüyle baktım , 17 de net boş bacak arası gördük bu sefer kesin kız bebek dedi bizde baya şaşırdık net gibi bakıyorduk.Afalladim ve bir daha değişir mi bilmiyorum.Allahim evladima sağlık şifa versin sağlıkla alalım kucağımıza ama gönlümden bir erkek bebiş geçiyordu ve şiddetle öyle hissediyordum kız fikrine adapte olamadim