Bende aynı şeyi düşünüyorum ve istiyorum 😁 bir oğlum var, hamileyim erkeğe benzetti Dr 16. Haftada. Haftaya detaylıya giricem inşallah sağlıklı bı kız görürüz 😁 en son muayene de pozisyondan dolayı çok zor baktı onun kordon olduğunu düşünmek istiyorum 😁