Ovulasyonu ilk öğrendiğimde 2 -3 ay boyunca yumurtlama göremedim. Moralimi bozuyor dedim bıraktım. Sonra öğrendim ki yumurtam büyümüyormuş meğer. 2 aydır da ilaç kullanıyorum ovulasyonda yumurtlama görüyorum. Siz muayene oldunuz mu yumurta takibi yaptırdınız mı hiç büyüyor mu yumurtalarınız ?