nahleveya doğru söylüyorsunuz hak veriyorum stresle başa çıkmayı öğrenmek lazım, muhtemelen bu yola yeni girdiğim için fazla heyecanlıyım ve sabırsızım 2 aydır ovülasyondan verim alamayınca bu yönteme küsmüş buldum kendimi, aslında çok mantıklı bir şey yumurtlamayı takip etmek ama o yumurtlamayı hiç göremeyince acaba bende sorun mu var diye düşünmemek elde değil bu da ister istemez stres yaratıyor. 2 ay böyle denedim olmadı bu ayda testsiz deneyip stres durumumu kontrol edeceğim aynı şekilde devam ederse tekrar test yapmaya başlayabilirim umarım teste gerek kalmadan pozitif görürüm Teşekkür ederim yorumunuz için 🌺