Sevval_66 Aysenur_6101 ben aşılama yaptım bu ay. Benden istediler canım. Tüp bebek için bilemiyorum en son onda da vardı.
Sevval_66 Aysenur_6101 maalesef sadece 1 tane tüp bebek doktoru var hastanede 😂 karar verme seçeneğim olmadı maalesef
Aysenur_6101 Sevval_66 hahahaha bizim çilemiz nedir 😀😀 tüp bebek desteğine gerek kalmadan umarım bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🙏🏻🌸
Sevval_66 Aysenur_6101 Amiin inşallah 🙏 umarım siz de en kolay sağlıklı hayırlı güzel mutlu ve kısa bi süre içinde çok güzel haberler alırsınız. Allah gönlünüze göre versin 🌸
Bir1kelebek Sevval_66 ay bende panikim biraaazz kesin bende öyle olurum yaptırırsam hahaha şuan düşünmüyorum ama inşaAllah yaptırmadan doğal yolla olur hemen
mrvsrcn Kclyl 2023 ocakta yaptırdığımız çipli aşılama tuttu 22 aylık canavar bir kızım çok şükür 🥹 şimdi de 34 haftalık hamileyim kendiliğinden gebe kaldım 🥰 darısı size ve isteyen herkese inşallah 🤲🏻
Kclyl Bir1kelebek bende hafif yapisiklik vardı onu açtı o ara canım yandı biraz 🥺 onun haricinde rahat olabilirsiniz özelde oldum 20 bin verdim 🫶🏻