Merhaba ben de 7 martta devlette ilk aşılamayı oldum, 13. Günde kan verdim pozitif çok şükür , şimdi 24 haftalık olduk bile 🥹🥹💖💖 kan vermeden önce regl olacak gibiydim ince ince ağrım oluyordu hiç umudum kalmamıştı ama nasip olunca oldu işte ❤️ allah sana da hayırlı güzel haberler almayı nasip etsin inşallah💐