Maviyesil121212 benimde samimi arkadaşım hemşire gittiğim hastanede ama malesef. Odana çıkana kadar kimseyle görüşemiyosun. Telefona bile izin vermiyolarmış. 2 gün önce başka bi arkadaşım doğum yaptı öğlen birden gece üçe kadar tek başına doğum yapmaya çalışmış. Öldüm açlıktan susuzluktan dedi. Ailesine hiçbi şekilde haber verememiş. Benim en korktuğum şey bu🤦🏻♀️