Selim_Alparslan Fulya12- canım dün gittim kafası dogum kanalına yaklaşmış doktor normal dedi bir sorun görmedi. Kendi doktorum ayın 18 inde gelicek o zaman nst ye girersin dedi. Bazen hareketli bazen hareketsiz keyfine göre takılıyor
Fulya12- Selim_Alparslan şuan nasılsın hareketleri benim hala devam ediyo azlığı aynı haftayız ya sen nasılsın
Selim_Alparslan Fulya12- ben cok fenayım bebek iyice asagi inmiş karnım düştü dogum kanalına yakın diyor doktor pazartesi kendi doktorun baksın nst girersin dedi ayyy 35 olcaz ya 38 beklese bari bu oğlan 😪
Selim_Alparslan Fulya12- senin kilosu kac çıktı bizim 34+1 de 2500 olmus 47.5 cm dedi doktor bana zayıf gibi geldi güzelde besleniyorum ama
Fulya12- Selim_Alparslan canım onu sormuyorum sen hareket az bende de dedin ya hala aynımı hareketlilik az mı
020525 Fulya12- benim şöyle oluyor ultrasona giriyorum nts falan giriyorum bastiriyorlar falan yoruluyor mu ondan sonraki iki gün çok fazla hareket etmiyor. Daha sakın dalgalanıyor karnım
Selim_Alparslan Fulya12- saymıyorum ki ben kuzu ama sadece geriniyor sanki rahat değilmiş gibi . Hiç tekme vs yok
Selim_Alparslan Fulya12- bende de yokkk🥹 Kendi doktorum da yok pazartesi gelcek o zaman gidicem tekrardan