Fulya12- Dün hareketlendi ondan önceki gün randevum vardı nst çekildi iyiydi nugün toplam 5 6 hareket etti niye böyle ya
Nur124 Fulya12- benimde öyle oluyor bir gün hareketli bir gün hareketsiz bende 34deyim ama alıştım artık benim bebiş her hafta böyle
Zeynep0742 Fulya12- yeri daraldığı için normal dedi doktor banada. 36.haftadayim salı günü hiç hareket etmedi çok korktum bişey oldu diye. Doktora gittik bı sıkıntı yok çok şükür
020525 Fulya12- benim şöyle oluyor ultrasona giriyorum nts falan giriyorum bastiriyorlar falan yoruluyor mu ondan sonraki iki gün çok fazla hareket etmiyor. Daha sakın dalgalanıyor karnım
Zeynep0742 Fulya12- evet göbeğimin üst kısmında toplandı kaldı benimde ilk gebeliğim haliyle herşeyden korkuyorum. 20.haftalarda da olmuştu iki üç gün hareket etmemişti o zamanda hep uyuyorlarmis . Sonra düzeliyor ama. 27.haftadan sonra hep düzenli hareket etti. Arada bı duruyor hanımefendi korkutuyor beni🥲
Zeynep0742 Fulya12- için rahat etmezse mutlaka git canım hastaneye herkes farklı çünkü Allah korusun ciddi bişeyde olabilir burda neler okuyoruz. Rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Fulya12- Zeynep0742 20 lerde düzensiz hissetmen normal 28 den sonra düzenli olması lazım haftalar bir değilki
Nur124 Fulya12- yok canım yani aynı düzeyde etmiyordu ediyor ama bir gün daha naif daha az bir gün daha fazla gibi
tahamommy Fulya12- hayır canım gün boyu nca en az 10 hareket normali, her bebeğin uyuduğu saat farklı oluyor, benim ki 3 saattir 3-4 hareket anca etmiştir şuan ama akşam 8 den sonra arayı kapatıyor o saatte uyanıyor anlıyorum
Selim_Alparslan Nur124 Benimkide ayni canım iyice azaldi hareketleri bence yeri daraldı o yüzden olabilir
Selim_Alparslan Fulya12- canım dün gittim kafası dogum kanalına yaklaşmış doktor normal dedi bir sorun görmedi. Kendi doktorum ayın 18 inde gelicek o zaman nst ye girersin dedi. Bazen hareketli bazen hareketsiz keyfine göre takılıyor