nazliyigitbebek benim tansiyonum kaldı ama protein kaçağım devam etmiyor tuzsuz besleniyorum ama artık bu ara çok az tuzlu tüketiyorum hamur işi karbonhidrat uzak kalıyorum çok protein ağırlıklı beslenmiyorum tam tersi protein ağırlıklı olsun diyorlar ama ben ona inanmıyorum yinede tavuk felan yiyordum ama az yiyordum kırmızı et yemedim beyaz peynir yemedim ve zeytin gizli tuz içeriyormuş onları hâlâ yemiyorum ödemlenmemeye bak çok su iç canım 22. Haftamda öğrendim ben tansiyonumu felan şimdi 33 haftalığım bayağıdır uğraşıyorum tansiyon için hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım insallah❤️🙏