Kızlar 32 haftalık gebeyım dun proteın kacagı cıktı 417 deger tansıyon ılacı baslatıldı ecoprın zaten kullanıyordum ıkız gebelık benımkı bole olupda dogum yapan varmı cok korktum panık atakda olunca neler neler dusunuyorum bana bebeklerıme bırsey olucak dye aklım cıkıyor doktorlar artk bunun normal bır sey oldugunu netlestırmıs ama bızım basımıza gelımce ole olmuyor aynı durumu yasıyanlar bılgı paylasımı lutfen