yourpariah Hiç bilmiyorum kuzum bende de kan pıhtılaşması var 8+1 birde 7+0 kaybım oldu onun için enox kan sulandırıcı ve progestan kullanıyorum progestanı önlem amaçlı kullanıyorum şuan şükür birşey yok bir daha ki muayenem kadar ikinci tableti bitiyor son bir tablet kalıyor o bitince de kullanacak mıyım yada kullanmalı mıyım diye soracağım malum iğne 9 ay vurulacağım için onu sormuyorum 😣