Kızlar daha önceki bebeğimin 10. haftada kalbi durduğu için ve genetik testimde pıhtılaşma çıktığı için doktorum progestan ( fitil ) ve coraspin verdi.
şu an uygulamaya göre 4+2 gözüküyorum bunlar ne zamana kadar kullanılıyor bilgisi olan var mı? kullananlar varsa nelere dikkat etmem ggerekiyor vs önerileriniz varsa yazar mısınız pek bir bilgim yok.
bir de kullanma saatleri önemli mi doktoruma sormayı unuttum 🥹