lee_ann Nazan hocayı bilmiyorum genelde erkekler daha merhametli,ilk doğumumda bir hafta yattım gelen bütün doktorlar kadındı ve zorla doğurttular bana, kötü ebelerin de kurbanı oldum onlarn da payı var gerçi. İnşallah bu ikincisinde daha merhametlileryle karşlaşrm