Kızlar selam 8+3 teyiz biz . Doktor kan idrar kalp atışı her şey normal dedi. 11. Haftada çağırdı. Ama ben pimpirik biri olduğum için daha önce bir de düşüğüm olduğu için sürekli acaba iyi mi diye kafamda kuruyorum. Çok bir belirtide yaşamadım arasıra mide bulantısı . Göğüs şişliğide gelip gidiyor korkuyorum. Siz de bu kadar süre beklediniz mi randevunuzu? Her şey yolunda mıdır?