Pitircikkus melmih12 bekle bakalım bıraz olmazsan tekrar varırsın kan testin cok net cıkmıstı aslında
Mizgin2020 melmih12 baya da belirgindi ya testin canım rabbim en kısa zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
Leylalarr Bir kaç gün bekle canım olmazsa awox yap asla yaniltmiyor benim beta 12 degerken gösterdi awox
Leylalarr melmih12 olsun üzülme bu ay olmaz bidahaki ay olur.Pkos varsa kesinlikle inositol öneririm ben onunla hamile kaldim
Ayseguls_baby melmih12 canım bende inositol içeren takviye kullanmıştım hamile kaldığım ay. İsmi Poliversin doktorum vermişti. Bende de pcos vardı