Daisyy Turkan38 evet olabilir epidural +500 diye biliyorum. Benim henüz normal ya da sezaryen olacağım belli değil o yüzden çok net fiyat da alamıyoruz. Netleştirince buradan yazar bilgi veririm inşallah diğer hastalara fikir olur.
Merakli1anne Bende erciyes kartal ayse hanima gidiyorum. 80 tl muayene ücreti. Cok güler yüzlü ve ilgili ben sormadan herseyi kendi anlatti.Tavsiye eder miyim.Ilk defa gitmeme.ragmen cok ilgiydi. Bence gidilir.Dogum ucreeti de 2000 sanrim.Diger doktorum u da ilgsi azaldığı icin bıraktım.
ysn_mnvvr Senemhifa ben Tekden hastanesinde Zehra kalınlı ya gidiyorum şuan 32 haftalığız memnunum Doğum ücreti de 2000 tl
Muzika Turkan38 ben de gökalp beye gidiyorum. 28. Haftamda gectim ama şimdilik iyiyiz. 34. Haftadayım iyi ki ona geçmişim 🙏