Deleted33000 Kızlar salı günü kırkımız çıkıyor oğlumla ikimiz için de neler yapılıyordu unutmuşum bizde kırk banyoda çıkmadan kırk kaşık su konur ve bikac bişey daha yapılıyordu ama hatırlayamadım sizler nasıl çıkardınız kirkinizi
GirlandBoy_Mom Deleted33000 ben kızımda 40 arpa pirinç altın yüzüğümü koymuştum başka ne vardı unuttum ama
defnevedoruk Deleted33000 46 günlük oğlum, kendim yıkadım yıkarken de dua okudum başka birşey yapmadım😅
parliyokralice Deleted33000 sadece bebişimle ikimiz yıkandık bide eşim tutturdu kv demiş banyoda başımızdan tarak düşürcekmişiz hadi hatrı kalmasın eşimin banyoda saçımı tarar gibi yapıp tarağı yere attım 😂 başka bişey yapmadım 😂
tahamommy Deleted33000 bebeğin 40ı diye bişey yokmuş canım yapılanların hepsi adetler gelenekler, 40 demek lohusalığın bitmesi demek aslında.. ama bende bebeğin suyuna biraz zemzem ekleyip yıkamayı düşünüyorum öyle dualı diğer şeyleri hiç bilmiyorum zaten
GirlandBoy_Mom Deleted33000 evet canım yani ben öyle yapmıştım şimdi artık modern olmuş çiçek falan vs koyup yaptırıyorlarr ama gereksiz bence bide o gün yorgan çarşaf ve yastığı ya yıkanır ya da havalandırılır yatağı da yani bizde böyle ben 20 lerinde de aynı şekilde yaptım yarı kırk deniliyor bizde kendim de duş aldım
Deleted33000 GirlandBoy_Mom bizde de yarı kırk şeysi var ama ben onu da unuttuğum için yapmadık ben öyle gulelr filan bana da saçma geliyor zaten yıkanırken ağlıyor hemen yıkayıp cikiyorum😂😂😂 yatak çarşafı filan bende yikayim
Deleted33000 parliyokralice ay o tarak benim saçımda kalır hamileyken saçlarım birden uzadı ve kıvırcık saçlarım çok dolaşıyor banyoda zor aciyorum valla kestirecekmi annem 40 çıkınca kestir dedi nedense bende kesmedim ne olur neolmaz diye
Deleted33000 tahamommy benim ilk iki çocukta da kv çıkardı kırkımızı bunda kendim yikyacagim oğlumu soruyorum herkes unuttuk diyor annem kv vs bende olmadı o şekilde yıkarım bebeğimi
gamze6606 Deleted33000 Hiçbir şey yapılmaz, biz yapmıyoruz. İslami olarak net hiçbir gerekçe bulamadım ben yapmak için.Tamamı hurafe ve örf karıştırılmış şeyler. Bana çok saçma geliyor. (kesinlikle kimseyi yargılamak için söylemiyorum, kendi fikrim)
Deleted33000 gamze6606 annem öyle bir anlatıyor ki dinlesen seninde fikrin değişir 😂😂😂 ben ilk iki çocuğum da yaptım bunda da yapayım diyorum bizde 40 yıkanmasında anne ve bebekte nazar hastalık filan varsa gider derler o yüzden önemsiyorum açıkçası tabi doktoruma da gideceğim yani
Silaaaamom2025 gamze6606 islamiyette yoksa bende yapmam ya hamilelikte de saçma sapan hurafeler çıkarıyor insanlar 😕