ilknuuur
Hayır hayır tehlikeli değil hatta doktorum o olmazsa bebeğin düşer beğenin tutunmasini sağlayan hormonlari salgılayan şey o demişti ben sol tarafimda ağrılar hissediyorum demiştim açıkçası elime gelmiyordu ama oda baktı yumurta kisti bu ilerleyen haftalarda dağılacak demişti 8. Haftada dağıldı şimdi yok tabi sizdede ondan olabilir ☺️