Hanımlar kasığımın sol tarafında elime sertlik geliyor diğer yerlerde yok gibi sadece sol tarafta var ve bazende orada hafif sancılar hissediyorum bundan yola çıkarak acaba bebeğim mi diye düşündüm yoksa daha çok mu erken onu da bilmiyorum 7+3 günlüğüz yardımcı olur musunuz