Leylaa6848 Kızlar tahmini regl olma günüm yarın ama bir haftadır göğüslerimi aşırı büyümüş ve dolgun hissediyorum hamilelik belirtisi olabilir mi ,yaşayan var mı aynısını
Hilaysn Leylaa6848 belki birisi cevap verir bende de aynı durum var ama asla ağrı falan yok :D sadece birkaç gün ağrı oldu o kadar şimdi bariz şekilde dolgunlar hissediyorum
elinaz1 Leylaa6848 bende gögüste ağrı ve kasıkta adet ağrısından farklı bir ağrım olmuştu yanı dıra bel ağrısı da vardı . Aşırı tuvalet ihtiyacı geliyordu .
Nurgul1010 Leylaa6848 bende hıcbır belırtı olmadı sol kasıkda hafıf cekılmeden baska adet olcam gun test yapdık kendımız bıle ınanamadık 7 yıl sonra boyle bır anda olcana
tracy Hilaysn ben de aynı durumdayım. 3 4 gün önce bir sabah uyandım kocaman olmuşlar dokunamıyorum. Ama azaldı artık. Bat 10 normalde
Hilaysn Leylaa6848 ay evet o bende de var ya ama kramp gibi değil de anlık giriyor. bugün belim ağrımaya başladı ama klimadan da olabilir diyorum.
Sevval_66 elinaz1 kasık ağrısı enfeksiyon ağrısına benziyor muydu? Ya da ayağını üşütünce oluşan kasık ağrısına?
elinaz1 Sevval_66 yok yok yanma gibi bir ağrıydı akşam başlayıp gece boyu ağrımıştı gebeliğimi erken öğrendiğim için ilaç almamıştım yoksa alırdım
Leylaa6848 Hilaysn benimkide öyle bir buçuk senedir evliyiz biz ama olmuyordu bu ay içime bir umut düştü nedense yada his mi desek
Hilaysn Leylaa6848 ay hadi inşallah güzel haberler alırız. biz de 5 yıldır evliyiz 8 aydır deniyoruz bayadır uygulamaya da girmiyordum hatta ama bu ay bir umut var nedense kasık ağrım falan çok farklı geliyor
Leylaa6848 Hilaysn oyyy Rabbim isteyen herkese nasip etsin ikimizede inşallah hayırlısı ile tabi kucağımız dolsun inşallah
bluemom24 13 haftalığız göğüs ağrılarım hala oluyor adet zamanına yakın adet ağrılarım başlamıştı benim ama gebeymişim sizinde adet ağrınız olursa korkmayın inşallah hamilesinizdir ikinizde
arsesraa bluemom24 merhabalar benim de beklenen adet tarihim 13ü. Dün çok fazla belim ve sırtım ağrıyordu. Yaklaşık 2-3 gündür de kasıklarım karnım ağrıyor gibi aynı adet olacağım zamanki ağrı hep adet oldum mu olacam mı diye bekliyorum bugün biraz azaldı ağrı ama sizin de böyle miydi acaba
bluemom24 arsesraa evet adet tarihi gelmeden 1 hafta önce başladı adet ağrısı adet olacağım gün test falan negatif çıkınca üzüldüm ve her an regl olacakmışım gibi sürekli tuvalete gidip bakmıştım ama gelmedi bir şey ☺️