visnelicheescake Kızlar bu internette ki mısır pişirme taktiğini kullanan oldu mu aranızda ? Kaynar suya mısırı koyup 5 dk da pişiriyorlarmış doğru mu ? Pişiyoru?
aslhnkrts9 visnelicheescake mısıra d bağlı mesela süt mısırsa oluyo ama biraz kalın taneli mısırsa olmuyo ben riske girmeyip düdüklüye atıyorum yarım saate oluyo
lotusflowers visnelicheescake ben yaptım ilk yaptığımda baya güzeldi ama ikincisinde hafif bi çiğ tadı geliyodu mısırdanda kaynaklı sanırım
Cihanella papatyakokulugece ay bende bunu denemeye çok üşeniyorum 😂 bir daha öyle yapayım bari. Ama fissler düdüklüde de 10 dk harika oluyor🥰
tatlibebegim_ visnelicheescake sütü bende asla sevmem ama mısır pişirirken az bişey atıyorum tadı o kadar güzel oluyor ki denemenizi tavsiye ederim düdüklüde yapıyorum bu arada 30 40de mük olıyor
myangelson visnelicheescake süt mısırın tanesine bastırınca çok sulu olur direk su fışkırıyor tipinden de belli oluyor küçük taneli oluyor öteki mısır daha dişli daha sarı oluyor 😄
Yusufunannesi_ visnelicheescake onu hiç denemedim ama aklında bulunsun mısırı haşladığın suya 1 su bardağı süt ve bir çimdik şeker koy, haşlarken tuz koyma. O kadar güzel oluyor ki
myangelson Yusufunannesi_ şunu bir ben sevemedim herhalde 😄 yapıldığı an bitmesi lazim bence kalırsa çok kötü oluyor bir de mısır süt misirsa hiç gerek yok süt falan koymaya benim düşüncem
[silindi] visnelicheescake canım süt mısırsa o şekilde pişiyor ve yumuşacık oluyor. Birçok kez denedim 👌🏼🌸
Yusufunannesi_ myangelson süt mısır ise gerek yok tabi ama gerçek süt mısır da zor artık 🤣 bizim burada bir markette mısırın tanesi 12₺, manavda 25₺ 🤣 arada o kadar büyük tat farkı var ki 🤣🤣 Allah affetsin 12 liralık olanı süt de kurtarmıyor, düdüklü de 🤣
myangelson Yusufunannesi_ yaa gerçekten mi ama doğru geçen sene alıp pisirmistim pazardan düdüklü de yok sabahtan akşama kadar kaynadı ocakta yine pişmedi ya en son söndürdüm altını cam ocak patlayacak o kadar ısınmaya diye 😄🤷🏻♀️ şimdi geçen hafta köyden getirdik yeni yeni cikmaya başlamışlar baya süt mısır en sevdiğim 😄😄 onlar 1 2saat içinde pisti hemen 😄
tatlibebegim_ Yusufunannesi_ ay pazarda süt mısırın tanes 25 tl o kadar güzel ki yedikçe yiyesi geliyo insanın sonra başka satıcıda 10 tanesi 100 tldi aldım deneyim dedim Allahım düdüklüde pişirdim kartlardı baya sert yenmedi tat desen zaten yok direk çöpe yanii😂