Gamzecnar evet bazen doktorlar erken konuşuyor ama bence erkenden söyleyip haberiniz olması daha iyi bana da 13 haftada hala aşağıda denmişti önemsememiştim ama 33. Haftaya geldim hala daha aşağıda, zaten ilkiniz sezeryan olmuş yine sezeryan olacaksınız mecburen ama doğumu eğitim araştırmalarda yada şehir hastanesinde yani daha kapsamlı bir hastanede yapmanız daha iyi olur şimdiden oralardan bi doktor bulun takibinizi yapsın, ilki sezeryan olup ikinci de yapışıklık olma riskini değerlendiriyor doktorlar bu durumda ben detaylıya kadar beklemiştim çıkmasını çıkmayınca artık perinatolojiden randevu almaya başladım ve orda takibe başladım