Gamzecnar plasenta hakkında ilk kez bu kadar erken konuşulduğunu görüyorum. Doktorum bana 14 ya da 15te sorduğum için plasentanın önde olduğunu söylemişti meğer aşağıda olmasından bahsediyomuş, 17deki kontrolümüzde tekrar sormuştum ben ön duvar dediğini sandığım için o sıra açıkladı hatta direkt ekledi “en erken 24 en geç 30-32ye kadar rahim genişledikçe yukarı çıkıyor şu an bi sorun yaratmıyor risk diyemeyiz” demişti. Sizin durumunuz tabi daha farklı benimkinden ama sonuçta konu plasenta, doktorunuzun sanki yarın doğurcakmışsınız gibi böyle moral bozucu bi yorum yapması çok sinirimi bozdu bence başka bi doktor ile görüşün