cakirbebek mantıklı inşallah önümüzdeki ay bende büyüklerden başlarım. Oğlumda da çok kıyafet vs almamıştım o da aralık bebeğiydi doğduktan sonra 1 aylıkken daha e bebeğe gidip birlikte de alışveriş yapmak keyifliydi bu yavrumda da gerekli olanları alıp kıyafeti sadece 0-3 3,6 almayı düşünüyorum 🫠