cakirbebek Ne durumdasiniz 22+3 adete gore.. Ultrasona gore 1 hafta ileride oglum olacak kısmetse geceleri belim cok ağrıyor dönerken falan. İkinci gebeliğim col korkuyorum doğum yaklaştıkça 😂
Kucuk_dunyam cakirbebek 21+6 bizde aynı zamanlar öğrenmiştik hamileliğimizi hatırlıyorum sizi 🙂 benimde yan boşluklarım çok ağrıyor ve mide bulantısı hala geçmiyor
Bebivekedi cakirbebek 22+2 benimde ultrasona göre 1 hafta önde erkek bebek hayırlısı ile gelsinler size doğum tarihi ne diyorlar
Selenavci63 cakirbebek 25+4 ama usg ye göre 8 gün önde çıkıyor ağırlaşmaya başladığımı hissediyorum, iştahım çok açıldı ❣️🥹
cakirbebek Kucuk_dunyam ay zaman ne çabuk geçiyor bendede bulanti cogaldi yine birkax gündür ama başlarda co kötüydüm şimdi iyiyiz şükür
Cerenvebebisi Selenavci63 bende 25+4 sezaryen olucak muhtemelen kasıma kalmaz gibi ama nasip tabi ve iştahım inanılmazzz kendimi durduramıyorum tokken bile bişeyler yemek istiyor canım bu ne yaa 😬😬😅
senem0987 21+0 benim de ultrasona göre 22+0 Kasım sonu aralık başı gibi doğum gözüküyor çok heyecanlanıyorum doğum süreci nasıl olacak çok merak ediyorum 34-38.haftalarım arasında eşim askerde olacak umarım oğlum gelmek için babasının dönmesi bekler 🥹🧿
cakirbebek Bebivekedi sezeryan olacagim icin belirli benimki ama tabi daha once gelmek istemezse paşamız 😂
EsoMom_ cakirbebek benimki geç yumurtlama olduğu için 23+6 yız 🥰🥰 bende korkuyorum dpgumdan yalan yok valla sezadyen olacağım için 🥰🥰
cakirbebek EsoMom_ valla canim ilkinde daha col heyecan vardi simdi cok korkuda var nasıl oldugunu bildigim icin birde dogum sonrasi cok kötü yaşadım ben ondan korkuyorum