mavi123_ bu tamamen kısmet meselesi devlette bir doktor buldum o kadar iyiki abla gibi ama sadece 3 ay bakacak sonra araştırmaya gideceksin dedi yüzüne özele geçseniz ardınızdna giderim dedim araştırmaya da hem kayıt olalmım diye hittim o kadar iğrenç bi yerdiki anlatamam ağlayarak çıktım velevki özele bas parayı keyfine bak bende doktor arayışındayım özel hastaneler kliniklerden daha uygun oluyor araştırabilirsiniz