Kızlar ben ilk gebeliğimde baştan beri özele gittim. Doktor aşırı ilgili, dikkatle muayene ediyor, inceliyor, herşeyi anlatıyor, kaç sorum olursa sakince oturup cevaplıyordu. Eşimi içeri alıyordu birlikte bebeğe bakıyorduk falan. Ama bu gebeliğim de muayene ücretleri arttığından dolayı kontrollerini devlete gitmeyi ve sadece doğuma özele gitmeyi tercih ettim. Hüsrana uğradım. İçeriye 4 lü 5 li hasta alıyor, eşimi içeri almadılar, ben masadan kalktım göbeğinin jelini silmeden diğer hastaya gel uzan dedi ki pantolonunun fermuarını bile çekemeden kalktım, kalp atışını söylemes m bile dinletmicekti, asla detaylı bilgi vermedi sadece problem yok dedi. Hiç bir bilgi edinemedim ve sorularımı soramadım. Hiç bir kan tahlili veya değerlerini kontrol etmek istemedi ya belki değerlerinde düşüklük varsa vs. Sizlerinde gittiğiniz devlet hastaneleri böylemi yoksa hep banamı denk geliyor kızlar?