Melo2 İlk bebeğimde (şuan 5 yaşında) 5 gün gecikmişti, 3 aylık evliydim beklemiyordum çünkü dr yumurtalıkların çok tembel tedavisiz çocuğun olmaz senin demişti. Öyle konuşurken görümcemle hamilemisin yoksa dedi ben yok canım falan dedim ama aklıma düştü tabi test aldım eve dönerken. Yaptım ve hamile olduğumu öğrendim. 2. De korunmadığım tek günün yumurtlama gününe denk gelişiyle benim buna bakmayı akıl etmemem sonucu oldu yine 5 gün geçmişti adetim salya sümük öğrendim çünkü 9 aylık falandı büyük oğlum 🥲 3. İlk isteyerek sajip olduğum çocuğum bekliyodum zaten 2 ay denedik 3de oldu çok şükür 🥰