Yasemin_k0 Sade soda içebilirsiniz, elma yiyebilirsiniz. Bu hafta için bilemiyorum ama doktorunuza danışıp şurup kullanabilirsiniz. Birde öğlen yedikleriniz de önemli, asitli şeyler yiyince daha çok yakıyor. Ben 27.haftamdayım domates yemeyi bıraktım biraz azaldı yanmalarım.