diren21 33+2 den selamlar 😌 2.kez anne olacağım Allahın izniyle, kendime 1 tane pijama takımı almam lazım diğer hazırlıklar bitti zaten 18 aylık bir çocuğum daha var kardeşine baya bir şey kalmış oldu. Çarşamba günü kızımla İstanbul’a uçacağız doğumu ailemin yanında yapacağım inşallah 🙏🏻