DuruDefne_mommy Merhaba kızlar.Hastane çıkış setleriniz hazır mı? Ben henüz karar veremedim ama isme özel yaptırmayı düşünüyorum.💝💖 Burada birbirimize fikir amaçlı olarak herkes düşündüğü ya da aldığı hastane çıkış setlerini paylaşsın 🧸🧸
Talentedmom DuruDefne_mommy ikisini de Trendyoldan aldım kalpli olanın battaniyesini de aldım hemşireye vereceğim
Nobleays DuruDefne_mommy isimli olanı hemen giydirmek yerine odaya gelince ikinci takım olarak giydirmek mi daha mantıklı. Kusura bakmayın ilk kez anne oluyorum da ilk giydirdikleri kıyafet kirleniyor mu hemen?
nahleveya DuruDefne_mommy trendyolda yaptırın isimli olanı şuan 680 bende cinsiyet belli olsun direk yaptıracağım
busenaz68 Merhabaa ben ilk giyeceğini şu şekil seçtim zaten kirleniyorlar odaya gelince degisiyoruz diye 5′li takım aldım ve battaniyeleriyle takım yaptım🥹❤️ İsimli olanı da hastane çıkış seti olarak değil de bu şekilde tulum ve battaniye olarak tercih ettim❤️🫶
DuruDefne_mommy busenaz68 yaa hepsi çok tatlı cook şirin 🥰🥰benim bu ikinci kızım olucak ilk kızımdan kalma bir çok takım var ama isme özel olsun istiyorum en sondaki kalpliyi yaptırdınız mi
DuruDefne_mommy busenaz68 çok güzel olmuş bende bu tarz düşünüyorum nereden ve ne kadara yaptırdınız🌸🧸
busenaz68 DuruDefne_mommy Instagram’da babybunnytr sayfasına yaptırdım fiyatını net hatırlamıyorum ama 1300 civarı olması lazım
Alvn3946 Talentedmom bende hemşireye vermek için bu kalpli seti aldım battaniyesiyle birlikte çok tatlı
DuruDefne_mommy Nobleays ben kızımda isimli olanı hemşirelere hemen vermedim çünkü bebekler yıkanmiyor ister istemez kirlenir diye düşünüyorum.Bizim hastanede fotoğraf çekimi de oldu o zaman ikinci kıyafet olarak giydirdik.Ilk olarak hemşirelere 5 li kıyafet verilmesi daha mantıklı geliyor bana bu kızımda da aynısını yapmayı düşünüyorum
Aselyusra Nobleays bebeğime damar yolu açılmıştı o yüzden ilk giydirdiklerini ben hiç görmeden daha kan olduğu için çıkarmışlar ve direk eve gitmişti yıkanmaya.
gizemozel22 nahleveya buna katılıyorum ben instagramdan çok takipçili ünlü bir yere yaptırayım dedim. Siparişin ulaşması 35 günü buldu, neredeyse doğuracaktım. Ayrıca 2 bin lira civarı para verdiğim halde ne paketlemesini beğendim ne ürünleri beğendim.