RadyoaktifMom FatmaZehra06 6.haftamdan 12.haftaya kadar hergün kendim iğnesini yapmak zorunda kaldım kabızlık sorunum oldu :/ duphalac şurup ile hafiflettim umarım çok sorununuz olmaz geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim
visnelicheescake FatmaZehra06 Ben fitil kullanıyorum öyle bir sorun olmadı iğnesini kullanmadım kuzum 🥹
Kukoss İgneler kabizlik sislik coook yapiyodu resmen birakinca karnim kuculdu hahshd fitil yapmiyo ya bende :)
FatmaZehra06 @Myworlddd 4. Günüm bugün zaman geçirmeye çalışıyorum bıraz zor gecıyor ama bı sıkıntı yok şükür çok bı belırtım de yok normal mı bılmıyorum
FatmaZehra06 @Kukoss oncekı tedavılerımde de hep bu fıtılı ıgneyı kullandım hep bunu yazıyorlar sanırım muadili yok
FatmaZehra06 @Myworlddd insallah canım benim 🌸🥰 beklemek bıraz zor zaman gecmıyor gıbı hemen test günü gelsın ıstıyorum aklımdakı belırsızlık Benı daha çok yoruyor Sankı bekleme suresı daha az olsa keşke sız kacıncı gün yaptırdınız
liyalisa FatmaZehra06 herşey gönlünce olsun inş seninledir bebeğin canm çok düşünme belirtide arama bekle inş olur bol bol dua et