Öncelikle kendinizi hiç üzmeyin ilk bebeğimi 37+2 de 2265 gr ile dünyaya getirdim. Kilo almıyordu anne karnında gelişim geriliği vardı. Doğuma girene kadar doktorum heveslenme çocuk kuveze girecek demişti evet ultrasonda 500 gr a kadar eksik olabiliyor. Kendinize hiç dert etmeyin benimki doğumdan 1 ay sonra doğum kilosunun 3 katına çıkmıştı şimdi 1,5 yaşında