visnelicheescake Verda9224 4+6 da mercimek kadar gördüm senin 4+4 de o kadar gorebilmen bile çok normal cnm
Verda9224 Busranur_mnts Yaa içim rahatladı biraz olsun asistan doktorlar da pek bişey demiyor insan kuruyor kafasında bu sefer
nidosh mavi123_ o zaman etkili değil çünkü 12 haftadan sonra pelvis kemiğinin içinden çıkıyor idrar torbasıyla alakası gidiyor. İdrara sıkışık olmak belki ilk 12 hafta içindir
nidosh Verda9224 canım hiç moralini bozma çünkü çok erken gitmişsin keşke bir hafta bekleseydin. Ben 3+6 da öğrendim gebeliğimi 2 hafta bekledim keseyi görmeye gitmek için